Розклад занять
Дублянського закладу дошкільної
освіти (ясла-садок) на 2021/2022 навчальний рік
Група | Різновікова(2-4 роки) | Різновікова(4-6 років) |
День тижня | ||
Понеділок | 1.Ознайомлення із соціумом 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування II половина дня Культурно-гігієнічні навички | 1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Ознайомлення з соціумом 3.Художньо-продуктивна діяльність (аплікація + ліплення) II половина дня Сюжетно-рольова гра |
Вівторок | 1.Сенсорний розвиток 2.Художньо-продуктивна діяльність (аплікація + ліплення) 3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (II мол. гр.) II половина дня Безпека життєдіяльності дітей | 1.Логіко-математичний розвиток 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти) 4. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) II половина дня Розваги |
Середа | 1.Логіко-математичний сенсорний розвиток (II мол. гр.) 2.Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3.Здоров 'я та фізичний розвиток II половина дня Самостійна художня діяльність | 1.Ознайомлення із соціумом 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 4.Здоров 'я та фізичний розвиток II половина дня Гурткова робота |
Четвер | 1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 3.Здоров 'я та фізичний розвиток II половина дня Розваги | 1.Ознайомлення з природним довкіллям (старша група) 2.Ознайомлення із соціумом (старша група) 3.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 4.Здоров 'я та фізичний розвиток II половина дня Побутово-господарська праця |
П’ятниця | 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 2.Ознайомлення з соціумом (II мол. гр.) 3.Здоров 'я та фізичний розвиток (II мол. гр.) II половина дня Гурткова робота | 1.Логіко-математичний розвиток (старша група) 2.Здоров 'я та фізичний розвиток 3.Ознайомлення з природним довкіллям 4.Художньо-продуктивна діяльність (малювання) II половина дня Самостійна художня діяльність |
Коментарi